I forbindelse med implementeringen af telemedicinsk sårvurdering er det nødvendigt for flere hospitalsafdelinger at indkøbe nyt teknisk udstyr i form af mobiltelefoner, smartphones, tablets og pc-udstyr.
Arbejder du på et af de somatiske hospitaler, skal du bestille varer gennem Koncernindkøbs- og Logistikmodulet ILM.
Ved at bestille gennem ILM opfylder din afdeling de regnskabsmæssige krav og samtidigt sikres det, at der handles efter de indkøbsaftaler og til de priser, der er aftalt mellem regionen og de godkendte leverandører.
ILM samler alle processer, der er forbundet med at bestille og få varer leveret og få dem faktureret, betalt og konteret.
Pc-udstyr skal altid bestilles via ILM af afdelingerne selv (nogle steder bistår lokale sundheds-it afdelinger, så det kan være en god ide at kontakte dem).
Vedr. mobiltelefoner, smartphones og/eller tablets kan du se yderligere vejledning her
Hospitalerne kan få support af de mobile enheder hos regionens It-support